3D modely a schémy objasňujúce princíp fungovania najpoužívanejších typov displejov – CRT, LCD, OLED, E Ink a CLEARink. Princíp fungovania lineárneho polárizátora a tieňovej masky. Pasívna vs. aktívna matica.
Stereoskopická projekcia. Príklad stereoskopického, viacvrstvového, objemového a pseudo‐3D displeja. Princípy (auto)stereoskopických displejov a elektro-hologramu. Vytváranie a rekonštrukcia hologramu.
Zjednodušený 3D model CRT projektora. Princípy fungovania LCD, LCoS a DLP projektora. Detail digitálnych vibrujúcich mikrozkadiel v DMD čipe DLP projektoru.
Model náhlavného displeja. Princíp okuliarov pre rozšírenú realitu. Typy optických zlučovačov. Princíp fungovania optického zlučovača využívajúceho holografický vlnovod.
Modely mechanickej myši, dotykových panelov, manipulanda, uchopových zariadení. Princíp pákového ovládača, akcelerometra, gyroskopu a magnetometra. Komponenty svetelného majáku HTC Vive.
Modely simulátorov pohybu – Omnideck, Infinadeck, Space Walker VR a Aperium K-01 Pod. Pohybové platformy Virtuix Omni, Cyberith Virtualizer Elite 2 a Yaw VR. Simulátory lietania Birdly a Icaros Home.